Schaakvirus laait weer op!

Gisteravond de goed bezochte ledenvergadering en er is ook alweer goed geschaakt! Gaaf en we kijken reikhalzend uit naar de seizoenstart.Aanstaande vrijdag de 1e ronde interne competitie. Loting zal plaatsvinden in de speelzaal rond 20.15. Kom op tijd!
Lees als u wilt ook het KNSB-plan van aanpak voor Corona. Op de site van de KNSB kunt u trouwens nog meer informatie terugvinden.
Tijdens de clubavond zal de door de ledenvergadering afgevaardigde Coronagezant Hans Leeuwerik voor desinfectie zorgdragen. Hij zal dit doen door een alcoholnevel op kritische aanraakplaatsen/stukken/ klok aan te brengen. De klok wordt dan even stilgezet!Deze damp vervliegt direct, maar doodt mogelijke virussen snel en effectief. Daarnaast is Willem Pool assistent waar nodig.
Hier kunt u zich alvast verdiepen in het Corona protocol:

Plan van Aanpak Schaken opstarten clubavondPlan van Aanpak: opstarten clubavond – 2 – Inleiding Vanaf 1 juli mag er weer binnen gesport worden. Dit betreft zowel trainingen als wedstrijden (binnen de club en tussen clubs onderling).www.schaakbond.nl
Dit bericht is geplaatst in Verslag,stand en uitslagen. Bookmark de permalink.