SV Corona-SV Castricum 1-0

Terwijl alle schakers de email hebben gekregen dat het schaken voorlopig niet doorgaat, bedenk ik mij tijdens het uitlaten van de honden dat Nico Lute geen email heeft. Omdat ik in de buurt van Nico’s huis rij, besluit ik even langs te gaan. Nico is thuis en ik vertel hem dat het schaken voorlopig afgelast is. “Wat zeg je me nou,ken ik niet skaken vanavond?” en ”Noh joh en dat verdulleme vanwege dat Shit Virus?” Dankzij Nico kwam bovenstaande kop tot stand, bedankt Nico.

Dus afgelopen vrijdag werd de interne schaakcompetitie stilgelegd en moest het schaakvirus het afleggen tegen het Coronavirus.

Dinsdag j.l. werd er door het 2e team nog wel gespeeld in de Externe competitie tegen Bakkum 1. Voor de 3e keer op rij ging een externe wedstrijd verloren. Het was een terechte nederlaag, alleen Gerard Kuijs en Willem Pool wonnen tegen respectievelijk Pim Hoff en Martin Oudejans. Hans Leeuwerik, Egbert Kooiman en Nico Kemp remiseerden tegen Henk van der Eng,Arno Schlosser en Jacob Bleijendaal. Hemmo,Boor en Han verloren van resp. Han Kemperink, Gren Noteboom en Peter Siekerman.

Daarmee kwam de einduitslag op 4 ½ -3 ½ voor de Bakkummers. Voorlopig wordt er geen clubschaak gespeeld. De resultaten van de wedstrijd hierboven blijven staan voor de eerstvolgende competitieronde en tellen dus wel mee.

Hans

Dit bericht is geplaatst in Verslag,stand en uitslagen. Bookmark de permalink.