Zwart is OK!
In de 3e ronde interne competitie van de SV Castricum deed zich een merkwaardig verschijnsel voor. Waar het normaal is, dat de witspeler de meeste kans heeft op een overwinning, werd dit statistische gegeven vrijdagavond jl. gelogenstraft door de schakende zwartkijkers. 12 partijen werden er intern gespeeld en maar liefst 9 maal won er een zwartspeler! Lees verder