Thomas Broek zegeviert als vanouds!

Het was vrijdag 6 maart 2020 dat Thomas Broek met de zwarte stukken won van Piet Kuijs. Voor het eerst sinds die datum was Thomas afgelopen vrijdag weer terug op de club om te schaken. En hij deed gewoon weer wat hij altijd deed: winnen! Heel knap om na zo veel lichamelijk malheur toch weer letterlijk van de partij te zijn.

En dat vooral dankzij Nico Lute,die Thomas ophaalde uit de Beemster en hem ook weer terugbracht! Dat Nico dat deed met zijn ultieme Mercedes proletenbak, deed niets af aan het feit dat hij zich van zijn beste kant liet zien! Geweldige vent die Nico…

Thomas zelf baarde opzien door gewoon zijn rapidpartijen te noteren en dat tot het eind!

Er werd al gevraagd of Thomas niet vaker een partij wilde spelen, hij stond daar zelf ook voor open. Diverse clubleden hebben gezegd Thomas te kunnen halen en weer terug te kunnen brengen. Binnenkort wordt er een schema gemaakt.

Hieronder vindt u de foto’s en ook de uitslagen zijn in beeld gebracht door Egbert en Gerard van Pinxteren.

Eric won alles in zijn groep!

Egbert won zijn groep!

Dit bericht is geplaatst in Verslag,stand en uitslagen. Bookmark de permalink.