Thomas Broek afgetekend rapid kampioen

Tijdens het jaarlijkse Tata Schaaktoernooi werd in “Schachhaus” der Kern om het Rapid Kampioenschap gestreden.

Verdeeld over 2 vrijdagen was Thomas Broek duidelijk de sterkste.Hij won de A groep met overmacht voor Krammni (een nieuw ontbolsterend talent van de SV Shakh! vereniging Castricum).
De B groep werd gewonnen door Kees Kromhemd ( voor intimi: Hemmo Dekkers) voor John Chadwick.
In totaal waren er 17 deelnemers.

Aan Tata namen 15 leden  van de SV Castricum deel met wisselend resultaat. Absolute uitblinker was Frank Sluiter, de beroemde schaker die net als in golf met handicap speelde en  maar liefst 7½ uit 9 scoorde. Egbert Kooiman kwam op 6½ uit met wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus ook een prestatie van formaat!!. Bart Schlosser, Piet van Wonderen, Gerard van Pinxteren, Peter Schmit en Piet Kuijs speelden een goed toernooi maar vielen net buiten de prijzen.

Verder waren er diverse schakers die in de categorie: “Schraalhans is keukenmeester” hoge ogen gooiden. Karige resultaten dus, waar we verder niet over uitweiden…..:(

Hans

Dit bericht is geplaatst in Niet gecategoriseerd. Bookmark de permalink.