55+ info

Sinds een aantal jaren bestaat de 55+ afdeling van de schaakvereniging Castricum. Hij is opgericht door leden die de wedstrijdronden, op de vrijdagavond in de Kern, nogal intensief vinden. Maar ze willen wel blijven schaken.

Er wordt elke dinsdagmiddag om 14.00 geschaakt bij Fase-fier in Bakkum.  Het seizoen loopt van september t/m juni. De 55+club heeft momenteel zo’n 30 leden. Er vindt in een informele setting een competitie plaats. Het gaat ons vooral om het plezier in het schaken. Noteren en het gebruik van de klok is optioneel.

De kosten bedragen 25 euro per seizoen en minimaal 2 verplichte consumpties  per keer voor eigen rekening. Kom gerust eens kijken.                                                                                                De bankrekening van de schaakvereniging Castricum is  NL27RABO 0129816124

Hartelijke schaakgroeten van Paul Harmse                                                                            Telefoonnummer 06-42720297 of emailadres paulharmse182@gmail.com

start seizoen 2019/20