55+ info

Afdeling 55 plus

Sinds een aantal jaren bestaat de 55+ afdeling van de schaakvereniging Castricum.       Hij is opgericht door leden die de wedstrijdronden, op de vrijdagavond in de Kern,  nogal intensief vinden. Maar ze willen wel blijven schaken.

Er wordt elke dinsdagmiddag om 14.00 geschaakt bij Fase-fier (Borst) in Bakkum.       Het seizoen loopt van september t/m juni.

De 55+club heeft momenteel zo’n 30 leden. Er vindt in een informele setting een competitie plaats. Men kan met de klok gespelen, maar het hoeft niet.                   Sommige leden noteren hun partij, maar ook dat is geen verplichting.                             Het gaat ons vooral om het plezier in het schaken.                                                     Tevens doen er leden van de schaakvereniging Bakkum mee.                                         De derde groep bestaat uit thuisschakers die het leuk vinden om elke week een serieuze pot te kunnen spelen. Kom gerust eens kijken.                                     Hartelijke groeten van Paul Harmse.

Telefoonnummer 06-42720297 of emailadres paulharmse@hetnet.nl

start seizoen 2016/17